تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
چرا همه درباره خرید ردیاب خودرو صحبت می کنند...حقیقت ساده آشکار شد
آبان نیوز

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
خبرنامه
آمار وبلاگ
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 456
» بازدید دیروز : 510
» هفته گذشته : 3361
» ماه گذشته : 3361
» سال گذشته : 54079
» کل بازدید : 191564
» کل مطالب : 34
» نظرات : 0
» پیج رانک : PageRank 0 out of 10
0
امكانات
پشتیبانی
لينك باكس و بنر
پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت آبان نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق نظرات به ما اطلاع دهید .
چرا همه درباره خرید ردیاب خودرو صحبت می کنند...حقیقت ساده آشکار شد
درباره :

با قرار دادن سیمکارت در ردیاب و متصل کردن ردیاب به پورت فندکی ماشین، ردیاب شروع به کار می کند. ردیاب دیاگ خودرو، بر روی سوکت دیاگ برق خودرو نصب می شود و بدون نیاز به انجام هیچ کار دیگری، فرآیند ردیابی را شروع می کند. با اینکه معمولا همه افرادی که خیلی در این کار مهارت ندارند، این کار را به متخصص و برق کار می سپارند اما باز مجبورند در این فرآیند هزینه ای پرداخت کنند. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ردیاب خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. به جهت کسانی که هر جور نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ردیاب اتومبیل ویژن ، شما شاید می توانید اهمیت ما در ورقه وب تماس بگیرید. ردیاب موتورسیکلت یکی از جدیدترین مدلهای ردیاب در ایران است که در سالهای اخیر به دلیل گران شدن موتورسیکلت بهشدت مورد استقبال و استفاده قرارگرفته است. ردیاب های کابل شارژ اندروید بسیار شبیه به کابل شارژ معمولی گوشی های موبایل هستند.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

ردیاب خودرو GL06 دارای نرم افزار اختصاصی قابل نصب بر روی گوشی های اندروید و آیفون است. این مدل از ردیاب های معمولا سایز کوچکی دارند تا به سادگی بتوان آن ها را حمل و یا پنهان سازی کرد. ردیاب شخصی ایران جی پی اس با سایز کوچک که حدودا هم اندازه یک قوطی کبریت است وسیله ای مناسبی برای ردیابی و شنود صدای افراد است. اندازه مناسب، برد بالا و باتری قوی باعث شده که مدل IR160 به یکی انتخاب اول خریداران ردیاب شخصی تبدیل شود. یکی دیگر از مواردی که در قیمت انواع ردیاب تاثیر می گذارد، امکان شنود صوتی توسط ردیاب می باشد. این در حالی است که این ردیاب تنها 3 اینچ طول دارد و به همین دلیل یکی از بهترین ردیاب های کوچک برای اتومبیل محسوب می شود که حتی می توانید برای سایر ابزارها و وسایل مختلف خود استفاده کنید. پیش از هرچیز توجه نمایید تا ردیاب مدنظرتان تولید یک شرکت معتبر و به نام در بازار جهانی باشد؛ چرا که شرکتهای معتبر باید گواهينامه و تاییدیههای بین المللی زیادی داشته باشند تا بتوانند رضایت کاربران را جلب کنند، همچنین تا حد زیادی از اعتبار برند خود محافظت کرده و باکیفیتترین محصولات را تولید میکنند. https://radyabeman.com/

 

در ادامه نیز به تفکیک هر یک از دسته های معرفی شده را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر میزان شارژدهی ردیاب شخصی برایتان اهمیت دارد بهتر است از مدلی که قابلیت نگه داشتن شارژ تا 10 روز را دارد، استفاده کنید. ردیاب مغناطیسی خودرو، یک از بهترین گزینه هایی است که می تواند این مشکل را حل کند. جی پی اس فندکی ماشین از نظر نوع سرعت نصب، شباهت بالایی به ردیاب مغناطیسی خودرو دارد. 2-ردیاب مغناطیسی ماشین، بهترین انتخاب برای کسانی که نمی خواهند سیم کشی کنند! یکی از معضلاتی که زمان اتصال ردیاب و شنود خودرو برای اکثر افراد پیش می آید، سیم کشی و نصب ردیاب خودرو است. دستگاه ردیاب شخصی دارای سه مدل مختلف است که یکی از آنها 12 ساعت، مدل دیگر 3 روز و در بهترین مدل 10 روز شارژ نگه می دارد. زمانی که ردیاب فندکی از پورت خودرو خارج شود پیامک اطلاع رسانی برای مالک ارسال می گردد. نکات اخلاقی را در استفاده از GPS خودرو رعایت کنید و بدون اطلاع راننده از ردیاب خودرو استفاده نکنید و ایشان را از نیت خود مطلع کنید. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

همچنین می توان با یک اس ام اس ساده بصورت آفلاین از مکان و سرعت لحظه ای خودرو اطلاع پیدا نمود و روی نقشه های گوگل مشاهده کرد. استفاده از ردیاب خودرو بیشتر با هدف محافظت از خودرو و امکان پیدا کردن آن در صورت دزدیده شدن است. نحوه کار کردن ردیاب های شخصی به این شکل است که موقعیت مکانی فرد را (طول و عرض جغرافیایی) را توسط ماهواره های GPS شناسایی و در صورت نیاز به گوشی همراه پیامک می کند یا در پنل ردیابی در اختیار شما قرارمی دهد. ردیاب خودرو GP020 کاملترین ردیاب خودرو باکیفیت درجه یک ، ۱۸ ماه گارانتی تعویض و سه روز تست رایگان محصول می باشد که تمام نیاز مشتری را برطرف میکند. با اینکه ردیاب دیاگ خودرو، در دسته ارزان ترین انواع ردیاب ماشین قرار دارد اما عملکرد بسیار خوبی داشته و با دقتی بسیار بالا مکان یابی را انجام می دهد.

برچسب ها : ,

نوشته شده در پنجشنبه 11 خرداد 1402 توسط آبان نیوز| تعداد بازدید : 7723 | لينك ثابت |

عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر