تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
مهاجرت به قبرس شمالی (شهروندی و تابعیت قبرس شمالی)
آبان نیوز

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
خبرنامه
آمار وبلاگ
» افراد آنلاین : 0
» بازدید امروز : 458
» بازدید دیروز : 600
» هفته گذشته : 2949
» ماه گذشته : 2065
» سال گذشته : 57054
» کل بازدید : 194539
» کل مطالب : 34
» نظرات : 0
» پیج رانک : PageRank 0 out of 10
0
امكانات
پشتیبانی
لينك باكس و بنر
پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت آبان نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق نظرات به ما اطلاع دهید .
مهاجرت به قبرس شمالی (شهروندی و تابعیت قبرس شمالی)
درباره :

 



در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و مهاجرت به قبرس و همچنین هزینه های زندگی در قبرس و کلیه موارد مربوطه از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و راه ها و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

با خرید ملک محل سکونت به دست آورید

مهاجرت یک تجارت راه اندازی کرد

سفر با تحقیق در قبرس

اخذ ویزا با دعوت به کار

خرید ملک و مهاجرت به قبرس

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای سفر به قبرس شمالی است. بسیاری از پروژه‌های مختلف با مقبول‌ترین شرایط پرداخت به فروش می‌رسند که به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید برای خود خانه بسازید و همچنین سود بلندمدت بدون بهره دریافت کنید. پرداخت تا 84 ماه.

تنوع املاک از استودیو (بدون اتاق) گرفته تا زیباترین شهرهای ساحلی با قیمت یک سوم دیگر کشورهای مدیترانه ای، یکی از جالب ترین آنهاست زیرا تعداد زیادی از مردم از کشورهای مختلف اروپای شمالی و روسیه -. کشورهایی که به آنها صحبت می کنند مهاجرت می کنند. در قبرس شمالی برای فروش ملک. .

به طور کلی با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده اید و اقامت خانواده قبرس را اخذ کرده اید. علاوه بر این، شما یک سرمایه گذاری سودآور انجام داده اید و با قیمت های ملکی که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. به علاوه، با تبدیل ریال به پوند، برنده اصلی معامله هستید.

خرید، فروش و ثبت املاک و مستغلات در قبرس شمالی به پوند استرلینگ انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما در ارز ارزشمند انگلیس است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا خرید شما در ترکیه معمولا به دلار و ثبت اسناد با لیر ترکیه انجام می شود. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید زمین در ترکیه، خرید زمین در قبرس شمالی

خرید دلاری – ثبت اسناد به لیر، خرید – فروش – اجاره و ثبت اسناد به ارز معتبر پوند انگلیس.

ممنوعیت فروش اموال به خارجی ها و فروش به مردم یا سازمان های دولتی ترکیه به نصف لیر ترکیه به قیمتی که دولت تعیین می کند قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و دولت دخالتی ندارد. قیمت ها و محدودیتی برای تعداد معاملات یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای جنگ زده اجازه سرمایه گذاری در قبرس شمالی را ندارند. اسرائیل نیز ضربه های زیادی خورده است.) .

اجازه فروش پس از سه سال (فقط آماده) اجازه فروش چندگانه برای محصولات تمام شده و ناتمام.

بدون توجه به قیمت، فقط به میزان اقامت درج شده در ملک اقامت کنید (البته تعداد تخت ها باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد).

خارجی ها می توانند در یک ملک در مناطق خاصی از ملک در هر نقطه از قبرس اقامت داشته باشند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی با خارجی های غیرقانونی معاوضه می شود و این یک قرارداد است. اما آنها مشکل زندگی ندارند).

معمولا شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که مبلغ کامل پرداخت نشود نمی توانید برای اقامت اقدام کنید، می توانید تا ده سال به صورت اقساط ملک را پرداخت کنید و تا زمان تحویل ملک و پس از آن به پرداخت ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ارزش ملک برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به پوند) رشد قابل توجهی نداشت، رشد قیمت املاک (به پوند انگلیس) سالانه بین 10 تا 30 درصد متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، فقط 5 درصد مالیات و فقط یک بار

اشراف بخرید، زمین و اشراف بخرید و با شهروندان قبرسی برابر شوید

کدام افراد با خرید ملک اقدام به خرید مسکن می کنند؟

هویت خریدار و زیر مجموعه ها

زیر گروه های خریداران فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (اتوماتیک)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

لطفا توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید با تعداد افراد مطابقت داشته باشد. بر اساس تجربه سرمایه گذاری و مسکن ما، خرید دو ملک جداگانه را برای والدینی که به دنبال مکانی برای زندگی هستند، توصیه می کنیم.

می توانید ملک شخصی (حتی به صورت استودیو آپارتمان یعنی آپارتمان بدون اتاق خواب) بخرید تا پدر و مادرتان خانه دائمی داشته باشند، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق خواب های خانه را افزایش دهید، به صرفه نیست. برای شما.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

مجردها (فقط 2 نفر) می توانند اقامت داشته باشند. تعداد زیادی از افراد می توانند در یک شراکت شریک باشند، اما قوانین برای اخذ اقامت برای مشارکت متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و صاحبخانه) می توانند در یک ملک زندگی کنند و اگر هر دو مجرد باشند، تنها دو خواهر و برادر می توانند در آن زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه شهروندان به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در شمال قبرس املاک و مستغلات خریداری کنند. پس از اینکه این افراد گذرنامه معتبر خود را در کمتر از یک ماه از کشور مبدا به پلیس نشان دادند، پلیس قبرس شمالی از طریق اینترپل و در صورت نداشتن سابقه کیفری، سابقه کیفری این افراد را پیگیری می کند. آنها می توانند اسناد را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که قوانین جدید قبرس شمالی یورومای در سال 2024 نیز محدودیت های زیادی را برای افراد دارای تابعیت اسرائیل اعمال خواهد کرد.

آیا خرید خانه می تواند منجر به اقامت دائم شود؟

تمام افرادی که دارای ملک در قبرس شمالی هستند می توانند برای اجازه اقامت اقدام کنند. این اقامت برای سه سال اول سالانه دو سال از سال سوم تا پنجم است و بعد از سال پنجم با احراز شرایط زیر می تواند اقامت دائم شود.

• برای اقامت های یک ساله، دو ساله و پنج ساله، تامین منابع مالی الزامی است (در حال حاضر 20000 تومان برای ملک خریداری شده و 15000 تومان برای ملک آماده برای یک سال اقامت). شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید برای کار رفت و آمد کنید و قصد ندارید به طور کامل در قبرس زندگی کنید، باید اقامت خود را هر سال یا سالانه تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس قانونی محل سکونت (اجاره املاک پیش خرید شده و اثبات املاک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی برای تایید عدم وجود بیماری های عفونی.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه مالک.

• گواهی ترخیص سابقه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مجزا باشد، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کند).

آیا بعد از اشغال با خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. زیرا وزارت کار در قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه یا جریمه سنگین یا اخراج از کشور مجازات خواهید شد.

به یاد داشته باشید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اساسی وجود داشته باشد.

• دانستن زبان ترکی (مقطع دوم انگلیسی)

• داشتن مهارت های لازم (مربوط به صنعت ساختمان، صنعت گردشگری یا صنعت آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

دسترسی رایگان به خدمات بهداشتی در موسسات تحت حمایت دولت

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که به تحصیل ترکی در دانشگاه ادامه می دهند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

امکان خرید اعتباری و اخذ وام بانکی

ساده سازی عالی در روند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

 

برچسب ها : ,

نوشته شده در سه شنبه 1 اسفند 1402 توسط آبان نیوز| تعداد بازدید : 7 | لينك ثابت |

عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر