تبلیغات متنی
آزمون علوم پایه دامپزشکی
ماسک سه لایه
خرید از چین
انجام پروژه متلب
حمل خرده بار به عراق
چت روم
ایمن بار
Bitmain antminer ks3
چاپ ساک دستی پلاستیکی
برتر سرویس
لوله بازکنی در کرج
درمان سردرد - نمای کلی
آبان نیوز

درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
خبرنامه
آمار وبلاگ
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 272
» بازدید دیروز : 520
» هفته گذشته : 2667
» ماه گذشته : 2667
» سال گذشته : 53385
» کل بازدید : 190870
» کل مطالب : 34
» نظرات : 0
» پیج رانک : PageRank 0 out of 10
0
امكانات
پشتیبانی
لينك باكس و بنر
پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سايت آبان نیوز خوش آمديد . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر يا آر اس اس از طریق نظرات به ما اطلاع دهید .
درمان سردرد - نمای کلی
درباره :

به عنوان مثال، کودک شما ممکن است به دلیل خوابیدن در وضعیت ناراحت کننده سردرد و در اثر تخلیه بینی خود دچار خونریزی بینی شود. به عنوان مثال، قرار دادن یک جسم به طور تصادفی در بینی می تواند منجر به خونریزی بینی و سردردهای ناراحت کننده شود. قرار دادن یک چراغ سنگ نمک در خانه موجب جذب امواج الکترومغناطیسی و تولید یون های مثبت می شود. 7- می توانید با استفاده از یک فوم استوانه ای به پشت دراز بکشید و فوم را در زیر گردن پایین تر از جمجمه قرار دهید. 2. سردردی که در دراز مدت شدت و فرکانسش افزایش پیدا می کند. به یاد داشته باشید که کیفیت نمک در درمان سردرد تاثیر ویژهای دارد؛ نمکهای بیکیفیت و معمولی احتمال تشدید سردرد را افزایش میدهند. و احتمال آن را دو برابر میکنند. در واقع، در برخی شرایط این وضعیت ممکن است تصادفی باشد که فرزند شما هر دو علامت را دارد و به هم مرتبط نباشند. فهرستی از داروها، ویتامینها و مکملهای مصرفی کودکتان را به همراه داشته باشید تا متخصص مربوطه از شرایط دارویی فرزند شما اطلاع پیدا کند.

• مطمئن شوید که آب کافی از غذاها یا مایعات دریافت می کنید تا از کم آبی بدن جلوگیری نمایید. در حالی که تومورهای مغزی یک نگرانی رایج در هنگام سردرد کودک است، علائم تومور مغزی معمولاً شامل سایر علائم عصبی است و فقط سردرد و خونریزی بینی نیست. داروخانهها و مراکز درمانی در سراسر ایران می توانند برای خرید قرص ادوالژین که داروی تسکین دهنده درد و التهاب است، از طریق مراکز پخش داروی معتبر اقدام کنند. سردرد و خون دماغ در کودکان به طور همزمان ممکن است نشان دهنده مشکلات پزشکی خاصی باشد. یکی از این نمونه ها اختلال ژنتیکی تلانژکتازی خونریزی دهنده ارثی است که می تواند منجر به ناهنجاری های شریانی وریدی (اتصال غیرطبیعی بین شریان ها و سیاهرگ ها در سر و گردن) شود. زمانی که تمامی نکات را یادداشت کردید، با مراجعه به پزشک میتوانید تمامی موارد را بصورت دقیق برای او بیان کنید تا تمامی احتمالات از بین برود. زمانی که والدین شرایط کودک خود را به متخصص اطفال توضیح میدهند، بسته بر شدت علائم کودک، پزشک مربوطه آنها را به متخصص مغز و اعصاب ارجاع خواهد داد. در ادامه قصد داریم به بیان نکاتی بپردازیم که شرایط مراجعه والدین و کودک را به متخصص مغز و اعصاب آسانتر میکند.

بروز سردرد در کودک مانند بسیاری از بیماریهای دیگر ممکن است عوارضی با خود به همرا داشته باشد که در ادامه به بیان انها میپردازیم. در این بخش قصد داریم به بیان سوالاتی بپردازیم که هر پدر و مادری باید از متخصص مغز و اعصاب درباره وضعیت فرزند خود بپرسد؛ اما ممکن است به دلیل نگرانیهای ذهنی آنها را فراموش کند. برخی از عوامل باعث بروز سردرد در کودکان میشود که شامل موارد زیر است. آیا برای تشخیص دقیق سردر نیاز به انجام آزمایش است؟ درمان به صورت دوره ای انجام می شود و به کودک شما فرصت می دهد تا بین درمان ها استراحت کند و بهبود یابد. دردهای نبضدار در یک قسمت سر و از بین رفتن دید، دو علامت رایج و ترسناک در میان مبتلایان به میگرن هستند. علل شایع آن شامل عفونت دستگاه تنفسی فوقانی، بیماری های سینوس، یا جسم خارجی در بینی، و شرایط جدی از ضربه به سر تا تومورها می شود.

ب. مصرف این مکمل را به مدت ۲ هفته ادامه دهید تا برای مدت طولانی از شر میگرن خلاص شوید. شما می توانید از عصاره این گیاه در قالب، کپسول و یا قرص استفاده فرمایید. سردرد کودک را از خواب بیدار می کند. ام آر آی. یک روش تشخیصی که با استفاده از ترکیبی از مغناطیسهای بزرگ، فرکانسهای رادیویی و رایانه، تصاویر مفصلی از اندامها و ساختارهای بدن تولید میکند. شرایطی که با ناهنجاریهای رگهای خونی مشخص میشوند، میتوانند منجر به سردرد و خونریزی بینی شوند. خونریزی بینی زمانی اتفاق می افتد که رگ های خونی کوچک در بینی پاره شود. اختلالات خونی از هموفیلی تا کم خونی آپلاستیک بسیار نادر است، اما علل احتمالی این علائم. مقداری پودر دارچین را با مقداربسیار کمی آب ترکیب کنید تا حالت خمیری پیدا کند. میگرن دوران کودکی می تواند همراه با درد سر شامل معده درد، حالت تهوع، سرگیجه و خستگی باشد. خونریزی از بینی (اپیستاکسی) در دوران کودکی شایع است و بیشترین میزان بروز آن در کودکان بین سنین سه تا هشت سال است. تقریباً 56 درصد از کودکان بین سنین 6 تا 10 سال حداقل یک بار در سال دچار خونریزی بینی می شوند. حدود ۸۰ درصد از بانوان در دوران باروری به بعضی از انواع سردرد مبتلا میشوند.

لوسمی، به ویژه لوسمی لنفوسیتی حاد، شایع ترین سرطان دوران کودکی، ممکن است منجر به سردرد شود. تومورهای حفره بینی یا سینوس های پارانازال بسیار نادر هستند و می توانند منجر به سردرد و خونریزی بینی شوند. در موارد خیلی نادر مننژیت یا آنسفالیت نیز ممکن است باعث ایجاد سردرد در کودک شود. به خاطر داشته باشید که چیزهای رایج مشترک هستند و شرایط غیر معمول نادر هستند. بطور روزانه فهرستی از انواع سردرد کودک خود، زمان وقوع آن و مدت زمان روزانه آن تهیه کنید تا بتوانید به صورت دقیق شرایط را برای متخصص مغز و اعصاب شرح دهید. بسته به شرایط و علائم سردرد در کودک، علائمی ممکن است با او همراه باشد که از چشم والدین کودک پنهان نمیماند. بادام همچنین حاوی منیزیوم است که معمولا بیماران مبتلا به میگرن با کمبود آن مواجه هستند. همچنین بافت پوشاننده مغز و نخاع یعنی مننژ هم در صورت ملتهب شدن میتواند باعث سردرد شود. دلایل رایج خونریزی بینی شامل هوای خشک (به ویژه هوای سرد)، عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی، وجود جسم خارجی در بینی، سوراخ شدن بینی و استفاده بیش از حد از داروهای ضد احتقان بینی است.

همانطور که راه­های سادهای برای درمان خانگی سردرد وجود دارد و به راحتی می­توانید به آنها بپردازید راههای بسیارساده­ای هم برای پیشگیری از سر­درد وجود دارد یکی از این عوامل که این روزها بسیار شایع است خیره شدن به یک صفحه نمایشگر به مدت زمان طولانی است مانند کار کردن طولانی با کامپیوتر که یکی از دلایل بسیار رایج برای ایجاد سردرد است. هنگامی که جسم خارجی برای مدتی در جای خود قرار داشته باشد، کودکان اغلب ترشحات غلیظ و بدبو از بینی دارند. کودکانی که دچار افسردگی هستند، مخصوصا آنهایی که در شناخت احساس ناراحتی یا تنهایی مشکل دارند، از سردرد شکایت دارند. همچنین کودکان مبتلا به افسردگی که از احساس تنهایی و غم رنج میبرند نیز ممکن است به سردرد دچار شوند. سردردهای ناشی از عفونت سینوسی ممکن است به عنوان “سنگین” توصیف شود و کودک ممکن است در پشت چشم و بینی خود احساس فشار کند. اما سردرد ممکن است به عنوان اولیه یا ثانویه طبقه بندی شود. علل کمتر شایع اما جدی ممکن است شامل تومور در بینی و مجاری سینوسی یا تعداد کم پلاکت ها به دلیل شرایطی مانند بیماری کبد، بیماری کلیوی، اختلالات خونریزی یا سرطان های مرتبط با خون باشد.

مصرف تصادفی داروها (به ویژه داروهای رقیق کننده خون یا داروهای ضد التهاب)، پاک کننده های خانگی و غیره ممکن است منجر به سردرد و خونریزی بینی شود. اغلب مسکنهایی که بدون نسخه قابل تهیه هستند برای درمان سردرد پریودی مفید بوده و باعث کاهش درد یا التهاب میشوند. کودکانی که آلرژی دارند ممکن است بیماریهای آتوپیک دیگری مانند اگزما یا آسم نیز داشته باشند و ممکن است سابقه خانوادگی این موارد را نیز داشته باشند. والدین کودک مبتلا به سردرد چه وظایفی دارند؟ هم خونریزی بینی (اپیستاکسی) و هم سردرد می تواند به دلیل طیف گسترده ای از مسائل در کودکان ایجاد شود. شما می توانید از این چای برای ماساژ عضلات بدنتان نیز استفاده فرمایید. میخواهید بدانید که چگونه باید از این مادهی جادویی استفاده کنید؟ ریحان گیاهی بسیار معطر است که برای درمان خانگی سردرد بهکار میرود و دارای خواص ضددرد است. زردچوبه دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است. جویدن آدامس ممکن است باعث درد در ناحیه فک و سر شود. سردرد اولیه ناشی از یک بیماری زمینه ای نیست و سردرد ثانویه به دلیل بیماری دیگری مانند عفونت یا ضربه به سر رخ می دهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از چشم پزشک در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

برچسب ها : ,

نوشته شده در دوشنبه 23 مرداد 1402 توسط آبان نیوز| تعداد بازدید : 12875 | لينك ثابت |

عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر